اخبار بین المللی
شماره: 974
1391/03/03 - 04:04
اولین محصول کبدی مشتق از سلول های پرتوان القایی (IPS) تولید شد

کمپانی سلول های بنیادی Cellectis، ارائه دهنده برتر محصولات و فن آوری های مشتق ازسلول های بنیادی، امروز اعلام کرد محصول کبدی مشتق شده ازسلول های پرتوان القایی hiPS-HEPTM را تولید کرده است.

به گزارش بنیان به نقل از BUSINESSWIRE؛ سلول های    hiPS-HEPTM دارای تکثیر بالا، یکدستی و طول عمر طولانی و فعالیت پایدارهستند، که آنها را برای برنامه های کاربردی مختلف به روش In vitro از جمله کشف دارو، آزمایش سمیت و توسعه واکسن ایده آل می سازد. hiPS-HEPTM ، سلول های شبه سلول های کبدی انسان هستند که  تحت فرآیندهای کنترل کیفیت دقیق و روش های اخلاقی تایید شده تولید شده اند.
Johan Hyllner گفت: hiPS-HEPTM یک سیستم واقعا امیدوارکننده برای تحقیق و توسعه است، صنعت داروسازی نیاز فراوانی برای مدل های بهتر و بیشتر بالینی درابتدای راه تولید داروهای پیش بینی کننده سمیت کبدی، یافتن داروهای جدید و تولید واکسن های جدید دارد. "
André Choulika رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Cellectis  گفت: "این محصول جدید تولید شده توسط Cellectis، ما را به مرکز پیشرو در بازار جهانی مدل های آزمایشگاهی مبنی بر سلول های بنیادی و فن آوری های مربوط به آن تبدیل خواهد کرد
.

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved